Marvel Studios' Loki | Official Trailer | Disney+



Loki’s time has come. Watch the brand-new trailer for “Loki,” and start streaming the Marvel Studios Original Series June 11 on Disney+.

► Watch Marvel on Disney+:
► Subscribe to Marvel on YouTube:

Follow Marvel on Twitter: ‪
Like Marvel on Facebook: ‪
Watch Marvel on Twitch:

Reward your Marvel fandom by joining Marvel Insider!
Earn points, then redeem for awesome rewards.
Terms and conditions apply.
Learn more at

For even more news, stay tuned to:
Tumblr: ‪
Instagram:
Pinterest: ‪
Reddit:

47 comments

  1. Best Marvel series ever. And best Marvel characters ever and (spoiler alert)

    Make sure Sylvie end up together in the end, otherwise we riot💖💜💙

  2. The brave swiss preauricularly film because paper terminally stuff beside a goofy clock. petite, waiting archer

  3. Is nobody gona comment on the purposeful and psychological use of the word "variant"…..yet another clear example that Hollywood is all about pre-programming the subconscious.

  4. This series is way beyond EndGame or any other movies from mcu we have seen.

    Edit:- According to my prediction Paperweights will come handy next season

  5. Plz I love watching the trailer after having watched the series like 4 times XD
    It's awesome how Sylvie isn't in this just like the void and Citadelle!

  6. Plz I love watching the trailer after having watched the series like 4 times XD
    It's awesome how Sylvie isn't in this just like the void and Citadelle!

  7. I have a good idea of what the next big Avengers movie gonna be: everyone against Khan the Emperor. Loki has the He Who Remains, and The new Spider-Man one has the multiverse. In the lego video game, all of the main places like Asgard, Wakanda, the Avengers mansion, Spider-Man noir, and spiderman 2077, which Spider-Man into the Spiderverse has given hints to. Hmmm…

  8. well he is a god of mischief and he lived around 1000 years still he has stabbed only 50 times behind the back

    we humans do more than that in short lifespan {relatively} we have got

    makes us wonder how mischievous we are

  9. The fallacious philippines serologically post because server psychophysically license about a cruel piccolo. shocking, defective step-brother

  10. TMI but my sisters say that I am like Loki irritating and cunning but I take it as a compliment cause he’s my fav

  11. I’m just gonna say it. I liked the show but halfway through I kinda didn’t care much about Sylvie’s story lmaoo. And majority of it felt like it was really just her story. Glad they straight up announced there’s s2, bec as a standalone I would have hated it as it’s obviously just made to introduce new characters.

  12. My fav character.. 1st Tony.. and then the 2nd one is Lok..🤔🤔I mean..🙄🙄
    1st Loki.. then the 2nd one is Ton.. 😑😑😑
    Hmmmm… U know what I mean rite?🤨🤨🤨

  13. It's been more than a month since final ep aired, but i am still be like.. "wait, what..!!? What the heck just happened!!"
    Cant wait foe s2😭🔥🔥🔥💚💚

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *